Gracze: 0 / 980

Uptime: 141h 55m

Aktywne Instancje
Brak aktywnych instancji
Statystyki (aktualizowane co 90 minut)
Rozegrane Instancje 0
Ilość osób, które wygrały 0
Ilość osób, które przegrały 0
Maksymalny poziom Instancji 0
Minimalny poziom Instancji 1000
Informacje o Systemie
System Instancji jest systemem, który odpowiada za generowanie losowych lochów jak i odpowiednim dostosowywaniu siły potworów, które się w nim znajdują.
Na śmiałków, którzy się odważą zapuścić w lochy czekają zarówno sława, nagrody, jak i niebezpieczne potwory i pułapki.
Każdy z lochów jest przystosowany pod 3 osoby, jednak w przyszłości pojawią się także lochy dla większej ilości graczy.

Wejść można bardzo łatwo, wystarczy udać się na pierwsze piętro depo i wejść w jeden z teleportów, na chwilę obecną są dwa typy instancji:
  • Dla 400-1000 lvli
  • Dla 1000+ lvli
Instancje zostały podzielone na typy, aby uniknąć sytuacji w których do lochu wejdzie np. 2x 400 lvl i 1x 3000 lvl.
Na chwilę obecną w tym samym momencie mogą być uruchomione 5 instancje, jednak ta liczba wkrótce się zwiększy, jak i zostaną dodane nowe ich typy.

Uwaga! Do lochu można wejść maksymalnie raz dziennie!

Mapy z każdym wejściem drużyny do instancji są losowo generowane. Oznacza to,
że NIGDY podczas wchodzenia do lochu nie będzie się on powtarzał. Daje to nieskończoną ilość możliwych układów mapy!

W każdym lochu może być rozrzuconych po kilka skrzyń z nagrodami.
Zawartość skrzyń jest różna - mogą to być levele, addony, jak i różne przedmioty. Każda z nagród jest zależna od poziomu gracza.
W przyszłości planujemy dodać także system generowania losowych przedmiotów, przez co ich różnorodność jeszcze bardziej się zwiększy!

Sprawa potworów na instancjach zajęła nam trochę czasu.
Specjalnie na potrzeby tego systemu postanowiliśmy stworzyć system poziomów potworów.
Co to oznacza? Od teraz każdy potwór oprócz swoich normalnych właściwości może mieć określony poziom, wraz z ich wzrostem skalują się takie jego atrybuty jak min. siła, życie, doświadczenie, leczenie.

Siła potworów w każdym lochu będzie indywidualnie dostosowywana do siły graczy, którzy będą się w nim znajdować.

Mówiąc ogólnie - system ma bardzo duży potencjał rozbudowy. Można w nim dodawać zarówno mini-questy, nowe potwory, przedmioty jak i całkowicie nowe wyglądy generowanych lochów.
Postaramy się go nie zmarnować i wprowadzać do systemu różne ulepszenia oraz nowości.

P: Czym różnią się poszczególne typy instancji?
O: Jedyną różnicą między nimi jest ilość slotów instancji na typ, a więc np. instancji dla 400-1000 lvli może być jednocześnie 5, a instancji dla 1000+ lvli nawet i 10.

P: Jak długo można przebywać na instancji?
O: Maksymalnie 1 godzinę, po tym okresie gracz jest teleportowany do depo.
Kolejne pytania i odpowiedzi będą dodawane wraz z upływem czasu.

  • Prace nad tym systemem zajęły nam kilka tygodni, na chwilę obecną zajmuje on ponad 3100 linijek w LUA, kilkanaście plików XML i około 200 linijek w C++.

Kalendarz eventów

IP: Vestia.pl

Client: Team Speak 3
204.12 Dodano Tryhard Event
203.12 Od teraz wszystkie potwory dające minimum 2 task points i będące: Strong będą dawały 25 task points oraz 1 jasper point; Epic - 50 task points i 2 jasper points; Godly - 75 task points i 3 jasper points. Punkty te można wymieniać na wybrane przedmioty z IS (np. prey, ue boost, mounty, nowe addony)
203.12 Dodano niespodziankę za bramką od 5k lvla
203.12 Dodaliśmy możliwość kupna prey, exori max, ue boost, mountów oraz nowych outfitów (z tibii powyżej 8.6) za task points
203.12 Dodano nową zagadkę do Riddle House
Więcej..
1. Tester 2000 lvl
2. Tester Dwa 500 lvl
3. Sorcerer S... 8 lvl
4. Druid Sample 8 lvl
5. Paladin Sa... 8 lvl
6. Knight Sample 8 lvl
7. Emeryt 8 lvl
8. Winyl 8 lvl
Właściciel zamku:

Brak