Choose Language:Polski portugues English

Gracze: 97 / 980

Uptime: 22h 26m

Aktywne Instancje
Crypt of Insanity Party Level: 2146 Koniec: 22:55
Inspector Gadget
[lvl 1854]
Chevy Chase
[lvl 1802]
Inspektor Gadget
[lvl 1891]

Statystyki (aktualizowane co 90 minut)
Rozegrane Instancje 4689
Ilość osób, które wygrały 11890
Ilość osób, które przegrały 1950
Maksymalny poziom Instancji 3998
Minimalny poziom Instancji 416
Informacje o Systemie
System Instancji jest systemem, który odpowiada za generowanie losowych lochów jak i odpowiednim dostosowywaniu siły potworów, które się w nim znajdują.
Na śmiałków, którzy się odważą zapuścić w lochy czekają zarówno sława, nagrody, jak i niebezpieczne potwory i pułapki.
Każdy z lochów jest przystosowany pod 3 osoby, jednak w przyszłości pojawią się także lochy dla większej ilości graczy.

Wejść można bardzo łatwo, wystarczy udać się na pierwsze piętro depo i wejść w jeden z teleportów, na chwilę obecną są dwa typy instancji:
  • Dla 400-1000 lvli
  • Dla 1000+ lvli
Instancje zostały podzielone na typy, aby uniknąć sytuacji w których do lochu wejdzie np. 2x 400 lvl i 1x 3000 lvl.
Na chwilę obecną w tym samym momencie mogą być uruchomione 5 instancje, jednak ta liczba wkrótce się zwiększy, jak i zostaną dodane nowe ich typy.

Uwaga! Do lochu można wejść maksymalnie raz dziennie!

Mapy z każdym wejściem drużyny do instancji są losowo generowane. Oznacza to,
że NIGDY podczas wchodzenia do lochu nie będzie się on powtarzał. Daje to nieskończoną ilość możliwych układów mapy!

W każdym lochu może być rozrzuconych po kilka skrzyń z nagrodami.
Zawartość skrzyń jest różna - mogą to być levele, addony, jak i różne przedmioty. Każda z nagród jest zależna od poziomu gracza.
W przyszłości planujemy dodać także system generowania losowych przedmiotów, przez co ich różnorodność jeszcze bardziej się zwiększy!

Sprawa potworów na instancjach zajęła nam trochę czasu.
Specjalnie na potrzeby tego systemu postanowiliśmy stworzyć system poziomów potworów.
Co to oznacza? Od teraz każdy potwór oprócz swoich normalnych właściwości może mieć określony poziom, wraz z ich wzrostem skalują się takie jego atrybuty jak min. siła, życie, doświadczenie, leczenie.

Siła potworów w każdym lochu będzie indywidualnie dostosowywana do siły graczy, którzy będą się w nim znajdować.

Mówiąc ogólnie - system ma bardzo duży potencjał rozbudowy. Można w nim dodawać zarówno mini-questy, nowe potwory, przedmioty jak i całkowicie nowe wyglądy generowanych lochów.
Postaramy się go nie zmarnować i wprowadzać do systemu różne ulepszenia oraz nowości.

P: Czym różnią się poszczególne typy instancji?
O: Jedyną różnicą między nimi jest ilość slotów instancji na typ, a więc np. instancji dla 400-1000 lvli może być jednocześnie 5, a instancji dla 1000+ lvli nawet i 10.

P: Jak długo można przebywać na instancji?
O: Maksymalnie 1 godzinę, po tym okresie gracz jest teleportowany do depo.
Kolejne pytania i odpowiedzi będą dodawane wraz z upływem czasu.

  • Prace nad tym systemem zajęły nam kilka tygodni, na chwilę obecną zajmuje on ponad 3100 linijek w LUA, kilkanaście plików XML i około 200 linijek w C++.

Kalendarz eventów

IP: Vestia.pl

Client: Team Speak 3
202.03 Dodano nowego bossa z nieregularnym spawnem - Bloody Quara
317.02 Zmniejszono szansę na uleczenie się Ancient Dragona o połowę, zwiększono ilość expa o 10% oraz HP o 5%
308.02 Od teraz auto frag remover użyje się także po relogu (jeśli masz RSa)
004.02 Dodaliśmy nowy poradnik Jak zacząć, gdzie expić?
202.02 Dodano nowy najazd - Weekend Guys - będzie się odbywał w weekendy o losowych porach oraz w każdy piątek, sobotę i niedzielę o 20:10
Więcej..
1. Xqp 3873 lvl
2. KETO 3843 lvl
3. Jogus Domi... 3331 lvl
4. BEBENEQ 3265 lvl
5. SOCZYSTY M... 3211 lvl
6. ForFunn 3195 lvl
7. TROJBUTLAN... 3192 lvl
8. GAB RIEL 2919 lvl
9. Zaro 2863 lvl
10. Mr Grogu 2814 lvl
Właściciel zamku:

Brak